wtorek, 12 marca 2013

Moja lodówka :)

Witajcie!

Dziś przedstawię Wam jak wygląda zawartość lodówki ale i szafek dietetyczki, czyli w co jestem zaopatrzona :) Obiecałam pokazać moją lodówkę haha ;) jeśli będę mieć 100 fanów na facebooku. Akcja przerosła moje oczekiwania bo teraz jest ich już o 15 więcej! Dziękuję kochani!

Po lewej:

  • jogurty naturalne, pigwa (którą zostawiła u mnie przyjakoleżanka, którą pozdrawiam i zapraszam po odbiór :* ), imbir w zalewie, dżem niskosłodzony
  • brzoskwinie z puszki w syropie, twarożek z rana
  • twaróg, pierś z indyka, tuńczyk w sosie własnym i oleju roślinnym
  • tacka dla mojego prosiaczka (cukinia, marchewka, pietruszka)
  • marchewka, ogórek, pomidory, brokuł, cytryny, cebula

Po prawej:
  • majonez light (no wiem wiem, ale tak mi smakuje.. rzadko używam, bo rzadko jem chleb! :) ), pomidory suszone w oleju, śledź w oleju, czosnek, imbir
  • piwo z Etiopii, ogórki konserwowe, szampan, musztarda, olej rzepakowy, keczup, mleko 0,5% (nie przepadam za mlekiem, ale akurat to 0,5% jako tako mi smakuje - stosuje do kawy)
  • 2 jajka (na bogato, nie ma co!)
Owoce i zioła:

Bazylia od mamy :) Mam też nadzieję, że niedługo poczęstuje mnie kiełkami!


Owoce:

  • głównie kupuję jabłka, pomarańcze i cytryny, ale czekam aż nadejdzie malinowy i truskawkowy sezon :)

Oprócz tego mam jeszcze trochę otrębów, płatków, pestek różnych roślin, ale nie mam jak ich ładnie zaprezentować, więc jak doczekam się ładnych pojemniczków  zobaczycie i to!

Dziś taki śmieszny i wesoły post, mimo, że jestem chora i rozcięłam rękę szkłem i bolą mnie wszystkie mięśnie po treningu z Ewą Chodakowską.. więc koniec marudzenia!

Miłego dnia! 

3 komentarze:

  1. Moja lodówka od niedawna wygląda podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma co robi wrazenie, chociaz polowe o nie wiem jak smakuje i z czym to sie je :P aki np.olej rzepakowy czy pigwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wiem ,że np pigwa jest super do herbaty lub gorącej wody- zastępuje cytrynę. Też mam stąd wiem. Bardzo fajna zawartość lodówki :)

    OdpowiedzUsuń